El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Dificultats de comportament: centrar-nos en els aspectes positius
Quan un alumne o una alumna ens crida l’atenció perquè mostra un comportament problemàtic, ens solem centrar en el que fa m...
Cal llegir? El segon llibre, també cal
A l'article, es parteix de l'evidència que, actualment, els nois i les noies, si bé tenen més accés que mai als mitjans de comunicaci...
Les bosses dels contes viatgers
Tú la letra y yo la música
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...
Aprendre x PARTICIPAR x Aprendre
En l'actual moment de canvis profunds i d'una certa fragilitat de les institucions educadores tradicionals --des de la família fins a l'...
Grups interactius al final de l’etapa
L’experiència de grups interactius amb nens i nenes de 5 anys es desenvolupa amb èxit, des de fa quatre cursos, al centre pú...