Detectar alumnat amb capacitats altes
La reproducción: ¿deber o necesidad?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El cuento para desarrollar procesos matemáticos
Aquesta experiència promou l’establiment de connexions per a la construcció de coneixement a l’aula de primària. Les ...
¿Qué podemos hacer?: la intervención educativa
La intervenció educativa està considerada una de les parts més importants del procés d’ensenyament i aprenentatge, j...
Referencias bibliográficas
Jordi Jané, subdirector educativo de un centro de atención sociosanitaria para jóvenes y adole...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...
Establir complicitats amb un centre d’art
El Departament Educatiu de la Fundació Joan Miró ofereix un conjunt d’activitats amb la complicitat dels mestres, i aquests prepar...
Entre la libertad y la rebeldía de los adolescentes
Atès que fomentar la lectura, en general, i gaudir de la literatura, en particular, són un repte al qual s’enfronten els adolescen...