Si construimos un reloj de Sol para la escuela, ¿aprendemos matemáticas y otras cosas?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
La familia
La família és la primera a introduir el nen amb discapacitat visual en el món de les persones i els objectes. Les relacions inter...
El papel de las AMPA en la prevención de la violencia escolar
Les associacions de mares i pares d’alumnes (AMPA) poden esdevenir entitats molt útils si són capaces de proporcionar ajuts pertin...
¿Qué centros para estos alumnos?
En el marc dels principis generals, l’atenció a l’alumnat amb discapacitat visual s’ha de proporcionar, sempre que sigui poss...
Coaching educativo con los docentes
El docent que treballa des del marc del coaching educatiu és un coach, és a dir, té el coneixement de les tècniques i de l...
¿Qué podemos hacer?: la intervención con el alumno
Si bé els alumnes amb discapacitat visual poden fer els aprenentatges de les principals àrees de coneixement que recull el curríc...
Coaching educativo para familias
En aquest article, es parteix de la consideració que la família és l’agent educador i socialitzador principal dels fills i ...
¿Qué podemos hacer?: la intervención en el aula
L’escolarització de tots els alumnes amb discapacitat visual, si no hi ha altres discapacitats associades, es fa en centres escolars ordi...