Daniel Barrero: «No entiendo al maestro como una fuente de sabiduría ni como la solución, sino...
Daniel Barrero: «No entiendo al maestro como una fuente de sabiduría ni como la solución, sino como alguien que ayuda a llegar a la res...
Dos implants coclears a l’aula
Davant alumnes amb necessitats educatives especials és necessària una resposta ràpida i efectiva per part del sistema educatiu, per ga...
El teixit d’aula, una inclusió real: L’experiència de l’escola Fluvià, un centre en construcci...
Som una escola diferent i ens volem explicar. Fa cinc anys que vam néixer i ens estem fent el vestit a mida, encara que tot just hem cos...
Patios de recreo, espacios inclusivos
Patios de recreo, espacios inclusivos Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Autora de libros educativos y del blog Mon pet...
Per què cal observar la pràctica docent?
L'Observatori Internacional de la Professió Docent --OBIPD-- neix com a iniciativa d'un grup d'institucions i de professionals interessa...
Fent i desfent, aprèn l’aprenent!
En aquest article, s'hi presenta una activitat de resolució de problemes amb alumnes del cicle superior de primària en la qual es mostr...
Un nuevo currículo
Un nuevo currículo El currículo es uno de los aspectos que se empieza a plantear en la nueva ley. Es pertinente preguntarnos si hace falt...
Capses i capsetes
En aquest article, s'hi tracta una part important de la geometria amb uns materials que normalment acaben al contenidor de paper. Com que...