#VerdaguerObert
#VerdaguerObert Mantener el vínculo durante el confinamiento mediante propuestas diarias Mari Paz González Muñoza, Anabel Ramos Rodr...
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
El mite de Procust o la insuportable obsessió per la uniformitat
Ana Murcia Asensio Directora de l’Equip d’Orientació Educativa de Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ L’altre di...
Luis Alberto Branda. Bevent de les fonts de l’ABP
L'aprenentatge basat en problemes (ABP) és un dels mètodes que ha gaudit de més arrelament en educació superior al llarg dels darrers...
La educación digital en tiempos de pandemia
La educación digital en tiempos de pandemia Jordi Jubany i Vila Las tecnologías sociales están hoy ampliamente presentes en nuestra soc...
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Que la innovació no s’evapori
L’any és a punt d’acabar-se, les vacances de Nadal ja són més a prop i ja fa olor de torrons i de massapà. A Educaci&#...
Descobrim la biblioteca junts
El projecte de biblioteca s'engega gràcies al suport del programa de biblioteca escolar «PuntEdu», però també sorgeix mercès a les ...