RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Si jo fos un llibre LETRIA, J. J. ; LETRIA, A. (il·l.) Barcelona. Joventut, 2014 Resulta interessant que un llibre ens explique què és ...
La interacció i el diàleg per a una educació infantil de qualitat
Existeixen evidències sòlides que les interaccions socials són a la base del desenvolupament humà. Però no totes le...
Cambiar roles y crear vínculos entre cursos
L’article explica una experiència que va tenir lloc a l’escola Sadako, el passat curs 2012-2013. Va ser un intercanvi de rols entre...
Jugar a pensar
Per tal d’ensenyar els xiquets i les xiquetes a reflexionar i a pensar creativament, la nostra proposta és posar en pràctica el pr...
Docentes en los hospitales de día para adolescentes
Els hospitals de dia per a adolescents són una realitat poc coneguda. Són espais on continuar, adaptada la situació, la formaci&o...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il·l.) Pontevedra. Kalandraka, 2020 La talpeta inten...
Bocins d’ecologia emocional a l’aula
Aquesta proposta és una aplicació de l’ecologia emocional en un grup d’infants d’educació infantil. Les activit...
¡Leer ahora también sirve para aprender ciencias!
En aquest article presentem una metodologia innovadora basada en el foment de la lectura i aplicada amb èxit en l’ensenyament i l’a...