L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Notícies d’interès
EN LÍNI@: Què en penses, sobre els horaris escolars?
El debat sobre els horaris i la conciliació laboral i familiar afecta de ple la distribució dels temps acadèmics. Com són els horaris...
Vínculos genéticos: ¿congénitos o no?
En aquest capítol es posen en relleu els vincles genètics. S'aborden temes tan destacables com l'adopció, la inseminació a...
Recomanacions de Bibliomèdia: Com és la teva família?
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Com és la teva família? MARTÍ, M.; TUKI (il·l.) Sevilla. Babidi-Bú, 2021 En una societat on...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
L’avaluació dels aprenentatges competencials
En aquest curs 2018-2019 ha entrat en vigor a Catalunya l’ordre d’avaluació que té la finalitat de comprovar el grau de cons...
Acollida