“El meu nen no llegeix”
Els mestres, els d'avui i els d'ahir, s'enfronten sovint a una afirmació per part dels pares i les mares: «El meu nen no llegeix». La ...
Construir la no-violencia en la etapa de cero a tres
AA.VV. Con frecuencia nos alteramos por el exceso de impulsividad de algunos niños y niñas. Su inhibición excesiva también debe oc...
Aportació de la intel·ligència cineticocorporal al treball per projectes: «Els castells»
En aquest article, hi volem donar a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys, durant la qual un projecte escol...
Educar con perspectiva de genero en el segundo ciclo
Es pot fer promoció de salut mental treballant amb joves i des dels agents socials?
Presentem una de les experiències desenvolupades per l'Associació Grups durant els darrers dos anys --els disset tallers titulats Promo...
Itineraris personalitzats
Itineraris personalitzats Anna Comas Arbós, Esther Parull Pio L’educació ha de vetllar per la formació integral i harmònica ...
Halloween voices, encriptación sonora y mensaje sonoro
Se presentan dos actividades diseñadas para trabajar con aplicaciones informáticas de grabación y edición de audio en 5.º de primari...
Ser pares i fills en un període difícil
En l’actualitat és complicat ser nen, perquè és difícil tenir germans amb els quals compartir el desenvolupament, co...