Francesc Xavier Hernàndez: «Entendre la història és entendre´ns a nosaltres mateixos»
¿Cómo podemos utilizar los intereses del alumnado para ayudarle a que realice aprendizajes con ...
¿Cómo podemos utilizar los intereses del alumnado para ayudarle a que realice aprendizajes con sentido y valor personal? Mariana Solari M...
Les escoles d’estiu, molt més que formació del professorat
Com podem participar en temps de crisi
Els pares i les mares també volen ser protagonistes de l’educació de les seves criatures. Volen ser escoltats, informats, consulta...
Com podem ser més amics?
El present treball sintetitza una experiència de participació desenvolupada en un centre docent per part de l’alumnat del darrer c...
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030
Diario de una pandemia: educación emocional y Agenda 2030 Antonio José Morales, Dafne García Durá, Carlos Caurín Alonso La CO...
Alumnat bascoparlant plurilingüe
De la mà de l’associació Sortzen, s’ha posat en marxa la proposta d’Euskararen Kontseilua als centres docents al...
Quedem