L´aprenentatge cooperatiu, plataforma per a una escola que aprèn
La investigació socioeducativa ha demostrat que s’aprèn més i millor mitjançant la cooperació, activitat que ...
En context: Una sessió de pòsters sobre tòpics literaris
Aquest projecte té com a objectiu analitzar i observar els tòpics sobre l’amor a la literatura medieval, al cinema, a la televisi&...
Educació social i escola, un diàleg necessari
En el present article, s’hi dóna a conèixer el debat generat i les conclusions a les quals es va arribar al I Congrés Inter...
La horda del lector
Incorporar xarxes socials i YouTube a les aules per fomentar-hi l’hàbit lector és una utopia o una possibilitat? En aquest article...
Ioga a l´escola
En aquest article, s’hi presenta una experiència desenvolupada al col·legi públic Gesta 1, d’Oviedo, basada en la imp...
Neologismes a l’aula
No cal corregir exàmens per adonar-se de la manca de vocabulari o de l’ús impropi de termes. Les persones adultes, fins i tot form...
Carta per a tu, i per al claustre
A la teva classe, has tingut alguna vegada un nen o una nena que pateixi una malaltia greu que hagi requerit una llarga hospitalització? ...
Queda’t de pedra!
El projecte Queda’t de pedra! proposa la creació d’un bibliotràiler a partir de la novel·la Pedra de tartera (1985), ...