TIC i escriptura acadèmica en el treball per projectes
A partir de l’ús de les TIC que fan els alumnes del màster universitari de Professor/a de Secundària en projectes per a tre...
El pòster com a gènere discursiu
El pòster constitueix un recurs eficaç per augmentar la cultura científica i l’alfabetització acadèmica dels ...
Escriptura i perspectiva
En escriure sobre textos històrics, pot ser profitós manejar fonts diverses. Això invita a mirar el contingut dels orígens...
Escriure a través del currículum
L’escriptura acadèmica és el sistema semiòtic principal utilitzat a l’ensenyament secundari per delimitar una idea, c...
Escriure per pensar i persuadir
Un dels objectius fonamentals en l’ensenyament de la comunicació escrita és que l’alumnat sigui capaç de construir un...
Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...
Escriptures acadèmiques a secundària
Crònica: V Seminari Iberoamericà d´escriptura acadèmica