Adaptar una narració al text teatral: una proposta per a 4t d’ESO
En el present treball, hi relatem una experiència didàctica duta a terme durant el curs acadèmic 2013-2014 a l’IES David Bu...
ARANos. Arbre de referència per a l’anàlisi d’oracions simples en línia
L’ARANos és un sistema d’anàlisi d’oracions simples adreçat als alumnes de l’ESO. Ha estat provat per 30 ...
Llegim en parella
L’article descriu les bases conceptuals del programa Llegim en parella i presenta breument les dades obtingudes sobre els resultats en co...
Ensenyament de l’adjectiu a l’escola secundària
Malgrat que, a les darreres dècades, l’adjectiu ha estat objecte d’estudi de la gramàtica, les aportacions emanades de la in...
Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...
Tertúlia literària a Twiter
L’article fa una proposta de tertúlia digital per tal d’aprofundir la formació literària dels estudiants de batxiller...
Lectura i Twitter: la tertúlia @llegimipiulem
L’article analitza la tertúlia @llegimipiulem i mostra les possibilitats de la xarxa social Twitter com a espai per a conversar sobre lit...
Lectura i literatura en les rutes literàries TIC