Prácticas discursivas dialógicas colectivas
Reseña
¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Graó, 202...
Dir “el que és”
WEB: Guia multimèdia de la prosòdia del català
La es revela una eina útil en aquesta qüestió. Es tracta d´un recurs que ha estat coordinat per investigadores de la UAB i la UPF, é...
La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...
Xarxes socials i ensenyament de les llengues, un binomi possible?
Les xarxes socials han esdevingut omnipresents i estan modificant moltes de les característiques de les relacions interpersonals. L’ensen...
ARANos. Arbre de referència per a l’anàlisi d’oracions simples en línia
L’ARANos és un sistema d’anàlisi d’oracions simples adreçat als alumnes de l’ESO. Ha estat provat per 30 ...
Docència confinada: valorar el que és essencial
Docència confinada: valorar el que és essencial Redacció d’un episodi del Quixot Rosalía Delgado Girón Institut 9 de Sa...