Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
Recursos per a l'aula: Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories
Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories A continuació presentem una proposta didàctica basada en diverses ...
El dilema de l’eriçó
Del lector al docent en la lectura digital
L’article que presentem se centra en les reaccions dels estudiants en referència a la lectura d’obres digitals. S’hi mostren ...
Quina ficció digital per a quina realitat educativa?
L’article recull les característiques expressives principals que defineixen la ficció digital infantil i juvenil com a esfera cult...
Materials a examen: De visita al museu
De visita al museu A continuació valorem el projecte De visita al museu. Aquest material forma part del projecte de treball CREO per a la...
Ensenyar a interpretar ficció digital
En context: Diferenciar entre llegenda o fet històric a través del relat i la ludificació
Diferenciar entre llegenda o fet històric a través del relat i la ludificació La proposta que us presentem inclou activitats per a treb...