Referencias bibliográficas
Per què no oblidaré l’institut?
Per què no oblidaré l’institut? Un projecte de llengua per a facilitar la inclusió educativa Victoria Abad Beltrán IES Camp ...
Quina ficció digital per a quina realitat educativa?
L’article recull les característiques expressives principals que defineixen la ficció digital infantil i juvenil com a esfera cult...
Teatre, expressió i significació a l’aula
El projecte que us presentem té com a objectiu propiciar el foment de les competències comunicatives de l’alumnat a través ...
Recursos per a l’aula: Reflexionem sobre la varietat lingüística
Presentem una proposta didàctica sobre la varietat lingüística treballada mitjançant dues activitats. L’una està...
Un cànon de còmic com a proposta de lectures per a l'aula de secundària
Un cànon de còmic com a proposta de lectures per a l’aula de secundària José Rovira-Collado, Eduard Baile López Univers...
Poesia en temps de quarantena
Poesia en temps de quarantena Una experiència de mediació de lectura i escriptura Martha Lucia Gutiérrez Sáenz IE Liceu Nacional d...
Les Sinsombrero, recurs educatiu obert
Les Sinsombrero, recurs educatiu obert S’hi valora el projecte educatiu transmèdia Les Sinsombrero, que consta de diferents recursos, com...