La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...
La lectura dels clàssics a secundària
Guía de recursos
Com a epíleg d’aquesta monografia sobre el llenguatge de la publicitat a l’aula, a continuació s’ofereix informaci&oac...
Quins clàssics triem per a la secundària obligatòria?
Ampliar el corpus més enllà de les fronteres nacionals, seleccionar, d’entre «els grans llibres», els adequats per a c...
Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura
El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipul...
Publicitat i alfabetització audiovisual
El present article ofereix una proposta didàctica orientada a promoure escenaris en què l’alumnat produeixi textos publicitaris on...
La construcció del desig
Aquest article narra una experiència didàctica al voltant de la producció de textos publicitaris radiofònics en el marc d&...
L’educació del desig
Avui dia, no és possible entendre el concepte de competència comunicativa si no integra els coneixements ni les destreses que fan possib...