Multilingüisme i identitat
La metodologia del transllenguatge utilitza totes les llengües que formen part del repertori lingüístic de l’alumnat com a recu...
La comprensió lectora a l’aula: de la situació cooperativa a la metacomprensió
En aquest article, s'hi fa una proposta d'anàlisi de la comprensió lectora on s'integren les diferents habilitats de pensament de l'alu...
Compartiendo experiencias lectoras a través de MetroMapMaker
El hábito y el gusto lector del alumnado deben proyectarse en el contexto de aula, así como el desarrollo de la actividad en diferentes s...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Variacions sobre el tema de la interpretació de textos literaris
L’article proposa fer una mirada singular per pensar la qüestió de la interpretació de textos literaris mitjançant un ...
L’ensenyament de la lectura a secundària
L'article defensa la necessitat de continuar l'ensenyament de la lectura a l'educació secundària. D'una banda, cada àrea hi ha de cont...
Tú la letra y yo la música
Les papallones tenen llengua?
En el present text s’insisteix en la idea que l’educació és un tipus específic de conversa entre docents i alumnes or...