No tens un altre llibre com aquest?
Hi ha llibres que es fan vells de seguida. D’altres, en canvi, conserven la força, la màgia multicolor. Són els llibres fet...
La reflexió sociolingüística a les aules de primària i secundària
En aquest article es proposen una sèrie d’activitats per fer a les aules de primària i secundària, adreçades a promo...
La educación intercultural en las ciencias sociales en Cataluña: nuevas propuestas didácticas
La nueva estructura de la sociedad catalana, con un alto porcentaje de población inmigrante (11%), nos lleva a hablar en la actualidad d...
«Huerto se escribe con hache?» Una experiencia de aprendizaje cooperativo en secundaria.
Mapes animats a l’aula amb Tripline
Actualment, els mapes de Google s’han fet tan populars que és difícil que algú no els conegui i no els hagi fet servir algu...
Les vivències sociolingúístiques i el multilingüisme dels joves d’origen xinès a Catalunya...
En el present estudi s’investiga la realitat sociolingüística que experimenten a Catalunya els joves d’ensenyament secundari d...
La empatía en la enseñanza de la historia
Una de las dificultades manifiestas en el aprendizaje de la historia está relacionada con la traspolación de la visión presentista de ...
La cooperación en el proyecto. La motivación, una herramienta útil
¿Qué ocurre? ¿A qué jugamos?Pues la respuesta no se hace esperar. Sí, iremos de colonias al Delta del Ebro y, como ya conocemos Cata...