Formació de pares i mares
Les AMPA ofereixen, als pares i mares, un canal de participació a l’escola i un camí per implicar-se en l’educació de...
La participació de l’alumnat de segon d’ESO en la confecció del projecte lingüístic de centre...
L’article presenta una experiència de treball col·laboratiu amb alumnes de segon d’ESO per dur a terme un estudi socioling&u...
Reseña: Género e Ciudadania nas Imagens de História.
La escuela, una perspectiva desde el juego
Desde que empecé a trabajar, me llaman la atención los patios de recreo, ya que cuando yo era niña, deseábamos que llegara la hora de...
No tens un altre llibre com aquest?
Hi ha llibres que es fan vells de seguida. D’altres, en canvi, conserven la força, la màgia multicolor. Són els llibres fet...
La reflexió sociolingüística a les aules de primària i secundària
En aquest article es proposen una sèrie d’activitats per fer a les aules de primària i secundària, adreçades a promo...
La educación intercultural en las ciencias sociales en Cataluña: nuevas propuestas didácticas
La nueva estructura de la sociedad catalana, con un alto porcentaje de población inmigrante (11%), nos lleva a hablar en la actualidad d...
«Huerto se escribe con hache?» Una experiencia de aprendizaje cooperativo en secundaria.