Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
Evidències per a l’estudi de les fases del cicle de l’aigua
En aquest article es descriu l’experiència duta a terme amb una colla de nenes i nens de primer d’educació primària, ...
A l’escola… Toquem instruments musicals!
Tal com diu Josep-Manel Vega, «cal entendre el treball amb instruments musicals com un procés. Només una metodologia que desenvolu...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Del voluntariat a l’aprenentatge servei
L’aprenentatge servei (ApS) és una proposta metodològica integral que permet abordar de manera simultània les necessitats a...
Una activitat base de ritme: compàs
La pedagogia que es proposa a Educadors Musicals Artesans encaixa en la meva manera de plantejar les classes. A través del moviment corpo...
ArTree, a different point of view
Aquesta experiència educativa interdisciplinària es portà a terme durant el curs 2014-2015 a l’escola Pax, de Tarragona, am...
Comunitats de pràctica i centres educatius: podem compartir maneres de treballar?
L’escola Jaume Miret, de Soses, ha endegat una comunitat de pràctica amb l’objectiu de crear un espai de reflexió i debat on...