Buscant l’origen… i emprant l’aprenentatge cooperatiu a l’aula
L'article presenta una reflexió sobre la pràctica d'una unitat didàctica basada en l'aprenentatge cooperatiu. Ajudats del mètode del ...
Núm. 169: Rainforests
Un assessorament amb repercussió immediata a les aules.
La possibilitat de fer extensiva la nostra experiència a unes altres comunitats educatives ens ha dut a escriure aquest article, per tal...
Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
Educación del campo en Brasil: Desafíos para los trabajadores agrícolas sin tierra
PISA 2009: una primera mirada
Las posibilidades del informe PISA para conocer los rendimientos educativos son de gran valor. Ello implica analizar los resultados no s...
Cuando el Camino de Santiago se vuelve clase de francés
"Si Mahoma no va a la montaña." La primera parte de este popular dicho fue suficiente para empujarnos a asumir un singular reto. El Cami...
Actividad de teatro científico como recurso en la formación de los futuros profesores
El teatro es un recurso didáctico utilizado en la educación española, además de, lógicamente, en la asignatura de literatura, en el ...