Los juegos modificados y las modificaciones según el alumnado en el modelo comprensivo
El modelo de enseñanza para la comprensión de los juegos deportivos (Bunker, Thorpe y Almond, 1986) propone iniciar la enseñanza con s...
Cualquier dinámica de enseñanza-aprendizaje de la historia exige trabajar a partir de las fuent...
El reconeixement de fonts és importantíssim en l’ensenyament-aprenentatge de la història perquè ens aproxima al m&eg...
La formación inicial del profesorado y el prácticum de secundaria
Contexto y articulación del Máster de SecundariaLa formación inicial del profesorado de secundaria en España está regulada con cará...
El producte local com a base de l’emprenedoria
Quan, al setembre de 2010, vàrem assistir a un seminari de formació que parlava d'un projecte educatiu, Emprendre a l'escola, de seguid...
Quo Vadis, Popule? a l’aula
La construcció de coneixement científic del tres als dotze anys. Què en sabem?
En aquest article, s'hi exposen breument algunes de les aportacions recents que la psicologia del desenvolupament ha fet al problema de l...
Descentralització i educació: lliçons apreses.
La descentralització és un tema present en el debat educatiu del nostre país. En el marc dels treballs del simposi ½Ciutat.edu: nous ...
Els mòbils dels mestres han d’estar apagats mentre estem a classe?