El centre de recursos de Planea
Per què cal preguntar-se si l´escola, i l´escola pública, són essencials?
Per què cal preguntar-se si l’escola, i l’escola pública, són essencials? Joan Domènech Francesch Mestre Potser alg...
Biblioteca de Aula: Paremos la invasión. Que el plástico no nos domine
BIBLIOTECA DE AULA Paremos la invasión: Que el plástico no nos domine HURTADO, R.; IBÁÑEZ, J.; MOSQUERA, C. (il.) Picasent. Andana...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Si jo fos un llibre LETRIA, J. J. ; LETRIA, A. (il·l.) Barcelona. Joventut, 2014 Resulta interessant que un llibre ens explique què és ...
Què fa el docent que et motiva més? Què no fa?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat.
Construcció de una màquina eòlica
Practicar les maneres de pensar i de fer ciència aporta una comprensió millor del món i eines valuoses per qüestionar-lo i t...
Teatre, expressió i significació a l’aula
El projecte que us presentem té com a objectiu propiciar el foment de les competències comunicatives de l’alumnat a través ...
Escola Octavio Paz: si es vol, es pot
Us presentem un exemple de transformació pedagògica d’una escola pública que ha volgut actualitzar la seva manera d’e...