Persones vulnerables
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Ressenya: Adolescents i lectura: el binomi fantàstic
Taules de programació: Una llegenda amb sorpresa. Un tomb pel Timbaler del Bruc
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
Quan un artista entra a l’escola, la creativitat surt per la finestra
Actualment observem com diverses escoles participen en projectes en col·laboració amb institucions culturals i amb artistes, a fi que aq...
Carmen Tamarit: «Ens preparen molt bé, però després no se’ns reconeix la tasca educativa»
Parlo amb la Carmen Tamarit en una de les pauses que fa mentre estudia. Quatre anys enrere, aquesta formadora valenciana de primer cicle ...
L’escola en construcció
A l’educació se li assigna un pes específic en els canvis que es donen a la nostra cultura i, per aquesta raó, sempre &eacu...
El CEIP Manuel Núñez de Arenas, una escola que potencia l´autonomia i la creativitat
La present experiència es desenvolupa al CEIP Manuel Núñez de Arenas, escola situada al barri d’Entrevías, districte...
Notícies d’interès