«¡Me gusta leer!»: Un proyecto de dinamización lectora
LOMCE, participació i democràcia, alguna cosa nova?
La LOMCE és una proposta legislativa que incideix poc en l’estructura geneneral de participació dels centres heretada de les norma...
La acción como propuesta hermenéutico-fenomenológica para los objetivos educativos y sus conse...
De corregir els exàmens a Co-Regir els aprenentatges
L'intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l'avaluació i la gestió de l'au...
Relatos de vivencias personales: Para empezar, dejarse llevar por el olfato
La personalidad y el lenguaje no verbal forman parte consitutiva del mensaje oral
A diferència de l’escriptura, la comunicació oral és coreogràfica: l’orador és ell mateix dins del miss...
Assessorament familiar en col·laboració amb els centres escolars
En el present article, s’hi ressenya una experiència comunitària d’innovació social per promoure la parentalitat posi...
La creatividad literaria: límites y libertades