Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche La importancia de la palabra oral y escrita adecuada Mencionar el nombre de Nietzsche siempre genera cierta incomodid...
Lectura augmentada
Lectura augmentada Exemple d’una situació d’aprenentatge amb sentit per als estudiants Maite Monar van Vliet IES Juan de Garay. Val&#...
Tablas de programación de la propuesta didáctica
OBJETIVOS Objetivos de etapa El perfil competencial de salida del alumnado de la educación básica (Decreto 175/2022) define cuáles son ...
Temps per pensar?
Ni l’alumnat ni el professorat tenen temps per pensar. El model educatiu en el qual algunes persones disposaven de temps i de referents i...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
En context: TikTok: un recurs de llenguatge no verbal
En l’activitat que presentem treballarem l’expressió del llenguatge no verbal i la cooperació a través del text liter...
Projecte Sense murs
Les aules del projecte "Sense murs" es van crear l’any 2015 i actualment impliquen l’alumnat i el professorat de primer, segon, tercer i ...
Va… d’acollida
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que veritablement fem. De fer sense pensar&helli...