Formació del professorat per personalitzar l´aprenentatge
Creuar biografies: el sentit narratiu de les imatges
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
Reflexions educatives: per què Finlàndia i què en podem aprendre?
Finlàndia té un sistema educatiu qualificat per PISA com dels més reeixits. Tot i no haver fet encara el canvi educatiu, hi ha pu...
Ja hi som tots!
En aquest article s’explica l’experiència de l’ús del vídeo a les entrevistes familiars. El context és e...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
TIC, TAC, TEP, TRIC
Quan pensem en la competència digital d’un docent ens podem imaginar una escala amb diversos graons que hem d’anar superant al llar...
Fi de curs: temps d’endreça i alegria
El joc, al cor del procés d´ensenyament i aprenentatge
«El joc és la disfressa de l’aprenentatge.»1 Us imagineu l’aprenentatge, disfressat de joc, colant-se a l’escola?...