Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...
Trobades i convocatòries
Aprenem a l’exterior
Nídia Fargas Solís Escola Sant Ignasi. Manresa El nostre projecte educatiu entén els espais exteriors com a zones noves d’ensenya...
Destrezas y obstáculos de un futuro docente en el diseño de una secuencia por indagación y mod...
En la formació inicial del professorat ens centrem en fer viure seqüències d'indagació i modelització perquè e...
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...
Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
La pedagogia Freinet. El MCEP
La pedagogia Freinet va tenir una important difusió a Catalunya i a Espanya durant el primer terç del segle xx. La Guerra Civil acab&agr...
Rutes literàries: viure la literatura
Les rutes literàries són un recurs privilegiat per treballar la literatura, ja que situen l’alumnat en el context de l’obra,...