Sobre l’organització de l’expressió escrita
En un centre educatiu, sigui de l'etapa que sigui, tots els mestres i professors que hi treballen han d'ensenyar a escriure i han de fer ...
Cinema: El discurs del rei, una lliçó que cal considerar
Amb les famílies: Implicar les famílies per aconseguir la violència zero
AMB LES FAMÍLIES Implicar les famílies per aconseguir la violència zero Totes les famílies volen una escola segura per als seus fi...
Viure la història: estratègies per treballar l’arqueologia a l’aula
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
Hi ha ganes de canviar
En aquest article d'opinió, l'autora reflexiona sobre la importància dels centres com a motor de canvi, de renovaci&oacut...
¿Mejoramos nuestra capacidad de gestión emocional?
El treball de l’autonomia dels 3 als 6 anys
En aquest article s’explica com es treballa l’autonomia a les aules de 3 a 6 anys. Per fer-ho, s’utilitzen les observacions que les ...
A contracorriente: de la geografía y la historia a las ciencias sociales
JustificaciónTras el fallido intento en 1970 de la Ley Villar Palasí, hubo un tiempo, a raíz de la reforma de enseñanza secundaria pl...