La construcció del coneixement a partir d’intuïcions prèvies
La construcció del coneixement a partir d’intuïcions prèvies El mètode científic a l’educació infantil La co...
Com fer un préssec amb fang
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La gestió del temps de l’equip directiu
No sempre és fàcil per a l’equip directiu gestionar el temps de què disposa. En arribar a l’escola, la direcció...
Anàlisi de la interacció a l’aula de tres anys: parlar i actuar per aprendre.
En aquest treball es mostra la interacció entre la mestra i els infants en una situació d'aula, i s'hi fa una anàlisi per obtenir-ne d...
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
Frato
Les paraules màgiques. Sobre les TIC i la lectura en pantalla
El canvi en la manera de llegir és irreversible. La pantalla arraconarà el paper, i les mestres i els mestres hem de ser capaços ...
Fills… Fer-los grans, voler-los petits.