Anàlisi de la interacció a l’aula de tres anys: parlar i actuar per aprendre.
En aquest treball es mostra la interacció entre la mestra i els infants en una situació d'aula, i s'hi fa una anàlisi per obtenir-ne d...
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
Frato
Les paraules màgiques. Sobre les TIC i la lectura en pantalla
El canvi en la manera de llegir és irreversible. La pantalla arraconarà el paper, i les mestres i els mestres hem de ser capaços ...
Fills… Fer-los grans, voler-los petits.
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Viatge. Groenlàndia en caiac, l´emoció de remar entre el gel