La importància de la inversió en capital humà en els estadis educatius inicials
La dificultat de prioritzar, d'una banda, respecte a partides de despesa fortament consolidades i, d'una altra, finançament addicional q...
Podem reflexionar sobre les relacions entre la família i l’escola?
Partint d'una anàlisi global que ens acosta a les potencialitats que en l'etapa d'educació infantil té el camp de les relacions entre ...
Recursos per a la pràctica: Grups interactius al segon cicle.
El curs passat vam decidir plantejar alguns canvis metodològics al centre i vam posar en marxa els grups interactius. Després d'algunes...
I tu, què pots explicar-nos?
No únicament s’aprèn a l’escola. Aquest article presenta una pràctica on tothom té un rol destacat en el proc&...
Tallers: Una manera d’aprendre infants i mestres
Els infants i les mestres necessitem trobar-nos en situacions «especials» que ens permetin observar, explorar, repetir, provar de maner...
CerO Teatro «Pequeño e infinito» Les nenes i els nens d’un a sis anys van al teatre.
Ja fa més de tres anys, un grup de professionals de les arts escèniques (Programa Abecedaria) i un grup de professionals de l'educació...
Junts… i “barrejadets”.
A la nostra escola, i cada vegada més, hi ha agrupaments de tota mena... sempre estem barrejant-nos! I aquesta labilitat que abans ens s...
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...