La integració d'infants amb necesitats educatives especials a l'aula
La integració d’infants amb necessitats especials a l’aula Nekane Zalbide Gil Les i els professionals de l’educació ens tr...
Fam d’amics
Molts infants tenen fam d'amics: cada vegada més apàtics, estan tristos. L'amistat, a partir dels 2 anys, constitueix una estructura afe...
¿Teoría? ¿Práctica?
Com s’aprèn a ser docent?
Ser mestre d’infantil i de primària continua sent vist com una feina fàcil i còmoda. Sembla que la tasca que realitzen els ...
«Penso que ha dit… absorb…»
L'article explica com s'ha treballat, amb nens i nenes de primer de primària, la idea d'absorció com a propietat d'un material a partir...
El racó d’experiències.
En el present article, hi abordem l'acostament al medi i la resolució de perquès proposant incloure, a la nostra classe, un racó dedic...
Noticiesdeldia: Un blog sobre economía de alumnado de bachillerato
Problemes comuns de l´expressió oral (0-6 anys). Dificultats més habituals