La persona como verdadera razón de ser del aprendizaje
La rateta és petita i l´ós és gran
De manera conscient (o inconscient), la relació entre el món masculí i el món femení que presenten els llibres per ...
Del discurs del fracàs al discurs de l’èxit
La sortida al discurs del fracàs és a la pròpia escola i en docents que sí que assumeixen el repte de generar un nou discurs. En aque...
Enseñanza de la estructura y función celular: Modelamiento bajo una metodología constructivista
Parlem de comunicació, llenguatge i parla a l’etapa de 3-6 anys
Moltes vegades s'identifica parlar amb la parla. Aquest article vol obrir aquesta mirada. El parlar dels infants és indissociable del seu...
El procés de lectoescriptura en alumnes amb necessitats educatives especials
Els dispositius mòbils estan protagonitzant una revolució a les aules, perquè actuen com a facilitadors d’experiènci...
Més arts, sisplau
La supervivència de les arts als sistemes educatius no acaba d'estar assegurada. Considerades com un divertiment i un «saber» prescind...
La implementación y transferibilidad del ABP