L’espai del joc simbòlic.
Si el clima de l'aula és atractiu i generador d'idees i de recursos, les criatures se senten lliures per ser, per pensar, per sentir i p...
Redes sociales en el aula
Obesitat infantil. Què pot fer l´escola?
Obesitat infantil. Què pot fer l’escola? El Joan farà 3 anys al mes de desembre, és dels més petits de l’aula i el que...
El derecho a la atención temprana y la inclusión educativa
La entrada en vigor el pasado enero de la LOMLOE, también llamada ley Celaá, entierra, por fin, la nefasta ley Wert y abre horizontes m&#...
Mestres sense aula
En aquests temps de pandèmia han estat molts –i n’hi ha hagut de totes formes i colors– els sentiments, els patiments, les im...
Escritura colaborativa sincrónica para crear y gestionar una ciudad
Cant: Una experiència musical: cantar en un cor
Tot va començar fa vint-i-vuit anys, quan em vaig incorporar a la coral del meu poble motivada per l’afició que tenia pel cant, i ...
«Indignats»: encís i desencís
Els «indignats» han fet córrer rius de tinta des de molts vessants. Moltes i variades plomes han valorat el sentit del moviment i han ...