Un recorregut pels darrers vint-i-cinc anys de renovació pedagògica de Catalunya
En el present article, donem veu a les persones que han tingut la màxima responsabilitat de la Federació durant aquests darrers vint-i-...
Adaptar-se a l’escola: una feina compartida
Pel Jan i per qualsevol criatura, el pas de la vida familiar a l'escolar és una experiència difícil pel que representa de canvi en la ...
Llibres: Evaluación y postevaluación en educación infantil. Cómo evaluar y qué hacer después.
Cartografía de pensamientos y diálogos en/sobre El jardín de Juanita
M. Mar Santiago Arca La filósofa y escritora Angélica Sátiro, a través del proyecto El jardín de Juanita, invita a las infanc...
Descobrint l’interrogant
En aquesta sessió, quan els infants de P4 entren a la seva aula es fixen en els cartells que una mestra hi ha penjat recentment i que por...
Sóc i sento de tots colors
La necessitat de comunicar-nos entre nosaltres provoca que, a l’escola, els docents fem un plantejament per tal que la didàctica sigui m&...
L´escola que volem a partir del projecte psicomotor que desenvolupem
L’educació psicomotriu és un pilar del projecte educatiu de la nostra escola. Sistematitzem l’educació psicomotriu en...
Josep M. Artigal, mestre d’anglès. «Yes, we can!»