Infància i processos migratoris
Amb Fotomovimiento fa temps que expliquem la crisi migratòria. El present article és una aproximació vivencial del que hem vist, ...
Innovar desde la escuela
Un recorregut pels darrers vint-i-cinc anys de renovació pedagògica de Catalunya
En el present article, donem veu a les persones que han tingut la màxima responsabilitat de la Federació durant aquests darrers vint-i-...
Adaptar-se a l’escola: una feina compartida
Pel Jan i per qualsevol criatura, el pas de la vida familiar a l'escolar és una experiència difícil pel que representa de canvi en la ...
Llibres: Evaluación y postevaluación en educación infantil. Cómo evaluar y qué hacer después.
Cartografía de pensamientos y diálogos en/sobre El jardín de Juanita
M. Mar Santiago Arca La filósofa y escritora Angélica Sátiro, a través del proyecto El jardín de Juanita, invita a las infanc...
Descobrint l’interrogant
En aquesta sessió, quan els infants de P4 entren a la seva aula es fixen en els cartells que una mestra hi ha penjat recentment i que por...
Sóc i sento de tots colors
La necessitat de comunicar-nos entre nosaltres provoca que, a l’escola, els docents fem un plantejament per tal que la didàctica sigui m&...