On s´amaga el sucre?
En aquesta secció, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), presentem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples ...
A vueltas con el calendario
Mirades de la renovació pedagògica
La renovació pedagògica sempre ha entès l'educació com una eina de transformació social. Aquests vint-i-cinc anys s'ha fet un camí ...
Defineix bé les teves fites
L'establiment de fites funciona i aconsegueix els beneficis que es pretenen assolir si es realitza en unes condicions mínimes. Si no és...
Àlex i Sara.
Cuando tú y yo se convierte en tú, el móvil y yo
Una madre me contó en una ocasión una conversación que tuvo con su hijo de tres años. Llegaban a casa, después de hacer la co...
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
Jugar a pensar
Per tal d’ensenyar els xiquets i les xiquetes a reflexionar i a pensar creativament, la nostra proposta és posar en pràctica el pr...