Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
“Big fish, small fish”. L’anglès, una llengua integrada en el context comunicatiu de l’aula d’in...
Aprendre anglès esdevé més fàcil i significatiu si es relaciona amb els altres llenguatges, i encara més si es treballa en estreta c...
Hacia el residuo cero
El mejor residuo es el que no se produce Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Vídeos i recursos de les Jornades sobre la Llei orgànica de protecció integral a la infància i l’adolescència davant de...
Amb les famílies: La participació de les famílies. Algunes propostes
Moltes famílies es pregunten: Com podem ajudar els nostres fills i filles a casa si no sabem anglès?, o bé: Com que sabem anglès, hem...
El dret a l'atenció primerenca i la inclusió educativa
El dret a l’atenció primerenca i la inclusió educativa L’entrada en vigor de la LOMLOE –també anomenada llei Cela...
El que necessiten les famílies de la teva aula
El que necessiten les famílies de la teva aula Què és el més important que podem fer pels nostres infants? Com podem ajudar-ne les...
Per arrodonir: Contes per explicar.
No tots els textos valen per fer la classe de llengua estrangera. Un conte lineal és molt complicat de seguir sense entendre bé el llen...