Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Ovide Decroly
Ovide Decroly El retorno a la naturaleza: ¿un desafío en tiempo de pandemias? Durante la primera mitad del siglo pasado se consolidaron a...
Una exposició virtual sobre l´holocaust
Una exposició virtual sobre l’holocaust Adaptar-se a temps de pandèmia José Ignacio Madalena Calvo IES Ausiàs March. Manises...
Propuestas pedagógicas basadas en la interacción entre iguales
Amb una perspectiva integradora, en aquest capítol es presenten algunes de les propostes pedagògiques més usades i esteses que pr...
Llegir i escriure
Una mirada a la pedagogia lenta en l’educació
Mestres sense aula
En aquests temps de pandèmia han estat molts –i n’hi ha hagut de totes formes i colors– els sentiments, els patiments, les im...
Fem-nos sentir perquè la veu dels infants sigui escoltada a l’escola
Els nens i les nenes han de disposar d’un espai, d’un lloc on puguin expressar lliurement la seva opinió, i encara més si es...