EN LÍNI@: Es treballa la realitat plurinacional a l’escola?
L'Estat espanyol està compost per comunitats lingüístiques i culturals diverses. És el que s'anomena «realitat plurinacional». Creu...
Buscant l’origen… i emprant l’aprenentatge cooperatiu a l’aula
L'article presenta una reflexió sobre la pràctica d'una unitat didàctica basada en l'aprenentatge cooperatiu. Ajudats del mètode del ...
Núm. 169: Rainforests
Un assessorament amb repercussió immediata a les aules.
La possibilitat de fer extensiva la nostra experiència a unes altres comunitats educatives ens ha dut a escriure aquest article, per tal...
Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
Construir el futur.
El present article, ofereix una proposta dæexposició de bones pràctiques a partir de la col·laboració natural entre les aules dæedu...
Educación del campo en Brasil: Desafíos para los trabajadores agrícolas sin tierra
Estrechar la brecha digital
IntroducciónEl debate sobre los usos de los videojuegos es uno de los más vivos y omnipresentes en nuestras discusiones públicas sobre...