Projecte “Aprenem a mirar”.
El projecte «Aprenem a mirar», realitzat a l'escola Pràctiques II de Lleida, amb la collaboració del Collegi d'Arquitectes i la Facul...
“Pinzellades”: la fusió de dos llenguatges, el musical i el plàstic, en un espectacle.
D'un cafè pres a mitja tarda, durant el mes de juliol, va sorgir una idea, la d'unir dues passions: la música i la plàstica. Mentre pa...
El trabajo del suelo y las malas hierbas
Quan cal treballar el sòl? Què cal tenir en compte en treballar el sòl? L'autora descriu en aquest capítol les regles b&ag...
Així vam capgirar el suport escolar
El Programa d’acompanyament escolar a secundària (que nosaltres anomenem PROA tarda) té com a finalitat donar un cop de mà ...
Propuesta de actividades. 5. ¿Todo suena?
Contextos de simbolización (3-6 años)
En aquest capítol es presenten unes quantes experiències i jocs que corresponen al segon cicle, de 3-6 anys, per a la configuració...
Noticias de interés
Las nuevas tendencias de la formación permanente del profesorado
En el año 2007, se organizó desde el ICE de la Universidad de Barcelona el I Congreso Internacional Nuevas Tendencias en la Formación ...