Projecte “Aprenem a mirar”.
El projecte «Aprenem a mirar», realitzat a l'escola Pràctiques II de Lleida, amb la collaboració del Collegi d'Arquitectes i la Facul...
“Pinzellades”: la fusió de dos llenguatges, el musical i el plàstic, en un espectacle.
D'un cafè pres a mitja tarda, durant el mes de juliol, va sorgir una idea, la d'unir dues passions: la música i la plàstica. Mentre pa...
El trabajo del suelo y las malas hierbas
Quan cal treballar el sòl? Què cal tenir en compte en treballar el sòl? L'autora descriu en aquest capítol les regles b&ag...
Així vam capgirar el suport escolar
El Programa d’acompanyament escolar a secundària (que nosaltres anomenem PROA tarda) té com a finalitat donar un cop de mà ...
Contextos de simbolización (3-6 años)
En aquest capítol es presenten unes quantes experiències i jocs que corresponen al segon cicle, de 3-6 anys, per a la configuració...
Propuesta de actividades. 5. ¿Todo suena?
Noticias de interés
Las nuevas tendencias de la formación permanente del profesorado
En el año 2007, se organizó desde el ICE de la Universidad de Barcelona el I Congreso Internacional Nuevas Tendencias en la Formación ...