Entrevista a Marta Soler. Les interaccions són la clau per aprendre a llegir
Marta Soler Gallart, doctora per la Universitat de Harvard i professora de la Universitat de Barcelona, dirigeix el centre d'investigació...
La investigación: en el eje motivador de un currículo integrado
Los juegos tradicionales infantiles: un marco privilegiado para el trabajo interdisciplinar y com...
Los juegos tradicionales constituyen la expresión lúdica de la motricidad humana a través del tiempo y forman parte de nuestro patrimo...
La Tira
Un món de persones comprenent el món
La participació de l'escola en el II Simposi d'Innovació Educativa INNED2 va ser una oportunitat per explicar l'escola juntament amb to...
Els indicadors de centre: una moda o una nova cultura de gestió basada en el coneixement?
Els indicadors han servit per comparar diferents sistemes educatius, també per fer estudis longitudinals dels propis a partir de generar...
Les competències bàsiques, un nou enfocament educatiu?
Ens trobem davant la proposta sorgida en diversos països, organismes internacionals i sectors no estrictament escolars per introduir el ...
El desig d’aprendre