1. Protocolo y fases de aplicación
Claudio Naranjo: «Qui sap més d’educació són els educadors»
Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportac...
Restos con historia
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
Com dirigim els propis processos d’aprenentatge?
Hem compartit, al fòrum de la web, l’article de l’Antoni Portell amb el títol que encapçala aquesta secció, on...
Método de investigación del medio
En aquest capítol es tracta d’una manera clara i precisa l’origen del mètode d’investigació en el medi (Freinet...
Finlàndia, a la lectura mitjançant l’escriptura
Combinar el mètode fonètic i el mètode lèxic amb la utilització d’ordinadors facilita l’aprenentatge de...
“Jo també!” Aula d’inclusió per a nens i nenes amb altres capacitats
«Jo També!» és el programa d'educació musical per a nens i nenes amb altres capacitats de l'Escola Municipal de Música Blai Net. La...
Ioga Iyengar per millorar el benestar docent