Entrevista a Marta Soler. Les interaccions són la clau per aprendre a llegir
Marta Soler Gallart, doctora per la Universitat de Harvard i professora de la Universitat de Barcelona, dirigeix el centre d'investigació...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicóloga y logopeda. «Más allá de las palabras»
La investigación: en el eje motivador de un currículo integrado
Tecnologías digitales interactivas y didáctica de las ciencias sociales
La presencia de las nuevas tecnologías en la educaciónLas nuevas tecnologías tanto en el ámbito formal como en el no formal, en sus d...
La Tira
Un món de persones comprenent el món
La participació de l'escola en el II Simposi d'Innovació Educativa INNED2 va ser una oportunitat per explicar l'escola juntament amb to...
Els indicadors de centre: una moda o una nova cultura de gestió basada en el coneixement?
Els indicadors han servit per comparar diferents sistemes educatius, també per fer estudis longitudinals dels propis a partir de generar...
Llibres: Qui ha passat per aquí?