Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Adaptar una narració al text teatral: una proposta per a 4t d’ESO
En el present treball, hi relatem una experiència didàctica duta a terme durant el curs acadèmic 2013-2014 a l’IES David Bu...
La identidad como reflejo educativo y creativo: Pau Casals
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...
La complejidad sintáctica en los textos escolares
Carmen Serrano, directora de l’IES Heliche de Sevilla. «De la pissarra al despatx»
«Vaig començar en la direcció... i ja han passat nou anys. Aquesta és una tasca molt diferent a la de l'aula, però t...
En educación, el poder no puede suplantar la falta de autoridad
Las palabras y el poder