Recursos per a l'aula: Conèixer-se per al present i orientar-se per al futur
Conèixer-se per al present i orientar-se per al futur Al present text s’hi proposa utilitzar el gènere discursiu de l’autoretrat...
Sorry we missed you, les noves esclavituds
Ken Loach ens presenta Sorry We Missed You, una visió descarnada i realista de les vergonyes del nou capitalisme i de les formes tan crea...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Adaptar una narració al text teatral: una proposta per a 4t d’ESO
En el present treball, hi relatem una experiència didàctica duta a terme durant el curs acadèmic 2013-2014 a l’IES David Bu...
La identidad como reflejo educativo y creativo: Pau Casals
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...