Suelos hidráulicos
De la solidaritat a la pràctica solidària
Soc un docent amb moltes ganes d’aprendre
El fet de formar-nos parteix de la nostra pròpia iniciativa, del nostre afany de superació i del reciclatge constant, perquè la s...
No hi ha res que pugui ser permanent, tret del canvi
És el moment de repensar l’organització dels centres. La citació d’Heràclit que trobem al títol del pre...
Llegir, escriure i imaginar mons possibles
En aquest article es comparteix una experiència didàctica al voltant de l’escriptura realitzada a Pereira (Colòmbia), en qu...
Material per a l’alumnat: Emocions digitals
Dintre de tot context educatiu, en qualsevol situació d’ensenyament-aprenentatge, hi ha dos conceptes que s’erigeixen com dos dels ...
Crònica: IV Writing Research Across Borders (WRAB 2017)
Elaborar inferències a l´aula
Inferir és una habilitat cognitiva que afavoreix la comprensió lingüística, l’aprenentatge i també l’ajus...