Altar de muertos: una práctica educativa globalizada
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada Jordi Serarols Boada, Xavier López Ortín El altar de muertos, en el marco del Proy...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICAEvidencia 1. Los deberes matemáticos en el currículoEvidencia 2. Los deberes matemáticos en las redes sociales Evidencia 3. Los deberes matemáticos en el contexto académicoEvidencia 4. Los deberes matemáticos en el contexto escolarEvidencia 5. Los deberes matemáticos en la familia
Acompanyant la socialització al 0-3
Problemes comuns de l’expressió oral (0-6 anys). Dificultats més habituals
Dels 0 als 6 anys els infants que interactuen amb un entorn prou estimulant assoleixen fites lingüístiques tan complexes com la fonologia...
Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Digues que sí a la robòtica
En aquest article d'opinió, M. Concepción Fernández Munín reflexiona sobre la necessitat d'incloure la robòtica com...
Educar persones i no futurs robots
Un missatge personal per al professorat de primària, com una opinió barrejada de vivències d’algú de secundàr...
¿Un intruso en nuestra biblioteca?